Followers

Sunday, May 13, 2012

Hadiah Untuk Mama???


Tajuk post tu bersangkut paut ngan hari ibu la nie...hehehe. My Hubby x wish sebab katanya saya ni bukan IBU dia....Aku xkisah pun ader hadiah ker xde ker yang penting hero2 ku sentiasa disisiku....LUV both of U!!!!! Ada gak yang sesetengahnya terasa hati bila x beri ucapan...xde hadiah pun merajuk...anak xcium pun sendu...suami buat derkkk pun sentap...macam2 lagilah. Aku rasa lebih baik buat xtahu jerk kalau diorang ingat alhamdulillah. Kalau terlalu mengharap sangat tu lah yang jadinya sentap la sendu la...Tapi setiap orang sikapnya lain kan....Macam aku ni, setiap kali ade special day untuk aku aku buat xtau jerk tapi...jeng..jeng...
macam semalam, sedang asyik 3 hero ni duk tengok tv..kuar la berita hari ibu, semua duk buat ucapan kat ibu diorang la pastu aku dengar my hubby duk sembang ngan anaknya...

Abah : za'em dah cakap ke kat mama hari ibu?
Za'em : tersengih2
Abah : za'em nak bagi hadiah aper kat mama?
Za'em : mmmm...bunga. abah2 tadi za'em tolong mama buat keje umah
Abah : Bila? Abah xnampak pun
Za'em : Tadi...masa abah tido
Abah : Za'em tolong mama aper
Za'em : Tadi tu..za'em cuci2 kat situ (vacum) berat la benda tu penat za'em...
Abah : yer ker...rajinnyer...
Za'em : Yer la...cikgu suruh tolong mama buat keje umah

Hehehe...bagusnya dia, kalau cakap cikgu semua dia dengar tapi kalau mama cakap..masuk telinga kanan kuar telinga kiri...mmmmm budak2. Tapi hadiah yang nak beli untuk mama tu xnampak lagi la hari ni...hehehe...tapi xpe at least diorang ingatkan....


                                                        MACIH HERO2 KU SEMUA!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved meiiju.blogspot.com